עורך דין רשלנות רפואית שאלה

פורסם ביום: 30 בנובמבר, 2011 קטגוריות: כללי | אין תגובות

שלום עורך דין רשלנות רפואית. גם אני נפגעתי כתוצאה מלקיחת תרופה חדשה וזאת למרות שהייתי יציבה ומאוזנת במשך המון שנים ונגרמו לי נזקים אלו כמפורט: נשירת שיער בכמויות, השמנתי כ 8 ק"ג במשך מספר חודשים, הסוכר עלה, חוסר נשימה, דפיקות לב חזקות, עייפות קשה וזאת גם אחרי שינה ארוכה שקשה לי לקום, כאבי ראש חזקים וכאבים בכל הגוף, פתאום נתפסה הרגל ואני נופלת, העור בכל הגוף יבש ומיתקלף כמו קליפות בצל, הציפורניים לא צומחות ונהיו בצבע כהה, טשטוש בעיניים ובילבול, קור בידיים ורגליים ורעידות בכל הגוף גם ביום שמש חם ואני אף נאלצת לישון עם כפפות וגרביים, חרדות ודיכאון ועוד המון תופעות שפוגעות בתפקוד היום יומי שלי זה פשוט סיוט שאי אפשר לתאר. מזה מספר חודשים אני סובלת מתופעות רבות שלא הבנתי את שיוכן אלא רק לאחר שפורסם בתקשורת שתרופת האלטרוקסין שונתה ללא ידיעת המטופלים. אני סובלת מתשישות,עייפות, נשירה, כאב ולחץ בראש,השמנה,יובש בעור, וסחרחורות אשר גורמות לי לחוסר תפקוד ביומיום, עד למצב שאני רוצה לשכור
עורך דין רשלנות רפואית ולהגיש תביעה.

התחלתי ליטול את הפורמולה החדשה, כמובן ללא ידיעה על שינוי כלשהו. חודש בלבד לאחר מכן, רמת ה- TSH שלי עלתה "פלאים" לאחר כחודשיים המתנה לתור לאנדוקרינולוג, כבר חשתי עייפות מצטברת, תשישות שאינה משתנה ואף שינויים במצב הרוח. כמובן, שהפיתרון היה להעלות לי את המינון השבועי מ- 350 מ"ג ל- 600 מ"ג בשבוע. אינני מעוניינת להעלות עוד ועוד את המינון. עד לפני מס' ימים לא קישרתי את התופעות שקרו לי במהלך החצי שנה האחרונה לשינוי הפורמולה: בקיץ היתה לי נשירת שיער רצינית שאני בתומי "פתרתי" אותה בנטילת אבץ, אינני יודעת כמה זה עזר פשוט לאחר 4 חודשים ארוכים היא פסקה. מעולם לא סבלתי מכאבי מפרקים ומכאבי ראש, לעומת החצי שנה האחרונה שמידי פעם לפעם יש לי כאבי ראש לא מובנים וכן כאבי פרקים בעיקר באיזור הברכיים. גם כיום, אני עייפה יחסית ומרגישה חלשה פיזית יחסית לבעבר.

בנוסף, עורך דין רשלנות רפואית ראה בעצמו לפני כשבועיים (בעודי נוטלת את הפורמולה החדשה) כי קיבלתי תגובה אלרגית לטיפול קוסמטי בפנים- אינני יודעת אם זה קשור אבל עשיתי בעבר מספיק טיפולי פנים ומעולם לא הייתי אלרגית לדבר. מדובר כאן בפגיעה רצינית באיכות החיים של כמות עצומה של אנשים!! אני חייבת לציין שהביטחון שלי בתרופה הולך ופוחת. מפחיד לחשוב שככה מזלזלים בבריאותם של אנשים. אשמח לדעת מה אפשר לעשות בנדון. אני מעוניינת להצטרף לתביעה הייצוגית, אשמח למענה של עורך דין רשלנות רפואית.

הוסף תגובה !

עליך להתחבר על מנת להגיב.