שבץ מוחי- אירוע מוחי

פורסם ביום: 4 באפריל, 2012 קטגוריות: כללי | אין תגובות

חשבתי יום אחד שיש לי אירוע מוחי / שבץ מוחי, אך להפתעתי התברר לי שזה משהו אחר לגמרי.

אני מטופלת בכדורי אלטרוקסין בערך כ – 11 שנה והחיים שלי היו טובים מאוד.

בחודשים האחרונים אני מרגישה חנק, חולשה ורעד בכל הגוף עד חוסר תפקוד

יש לי דופק מהיר ולפעמים כאב עז בצד שמאל עד כדי מחשבה על אירוע מוחי / שבץ מוחי  שאני עומדת לקבל.

יש לי לחצים בראש ומידי פעם גם כאבי ראש.

הידים רועדות לי כמעט קבוע דבר שלא היה.

אני עושה הרבה ספורט – הליכה – ושומרת על תזונה.

בחודשים האחרונים אין לי כוח ללכת ושמנתי למרות שאני שומרת על תזונה נכונה.

מעולם לא נחתי בשעות הצהרים ואני היפרית בד"כ פשוט הפכתי להיות סמרטוט ללא כוח

מה שאני דורשת – להחזיר את התרופה הקודמת.

למה להחליף דבר טוב שמתאים לכולם?

למה להרוס לאנשים את החיים?

כמו כן,

אני פונה אליך בשם אימי שלוקחת במשך שנים רבות את תרופת האלטרוקסין במינון של 150 מ"ג.

אימי היא בת 64 ובמצב פיזי מצויין (לאחר שימשו בתרופות תומכות).

בחודשים האחרונים היא מתלוננת בתכיפות על עייפות עד רמת תשישות החל משעות הבוקר המוקדמות, דפיקות לב מואצות וכן הזעת יתר ללא כל מאמץ פיזי. חשוב לציין ששום שינוי מהותי לא חל בסדר יומה. היינו בטוחים שיש לה אירוע מוחי או שבץ מוחי.

במקביל למצבה הבריאותי המתדרדר,  פנתה אימי פעמים רבות לרופא המשפחה בקופת חולים כללית והתלוננה על הרגשתה.  הרופא לא ממש התייחס לתלונותיה ופטר אותה בתשובה שהיא מזדקנת ואלו הן תופעות מוכרות לגיל הזיקנה.

בשבוע האחרון לאחר שיחות עם מספר מכרים הובאה לידיעתה הסיבה, לכאורה לתופעות שהיא מרגישה.

חשוב לציין שמצבה הגופני מתדרדר לרמה שבה היא כל היום שוכבת במיטה ולא מתפקדת.

אימי לא מחוברת לכל אמצעי אלקטרוני (מייל או פייסבוק) ואני יכולה לעזור לה באמצעים אלו.

חתמתי בשם אימי על העצומה שמתנהלת כנגד התרופה המשווקת כיום ואחראית לכאורה על תופעות הלוואי הרבות.

כמו כן אימי מעוניינת להצטרף לתביעה היצוגית.

אם ביכולתך לעזור, אנא חיזרי אל אימי (או אלי ואני אפנה אליה) בכל שאלה בנושא.

הפוסט סגור לתגובות !